Jeigu norite įsigyti kelionę arba tiesiog turite klausimų, susisiekite su mumis telefonu, atsiųskite užklausą arba tiesiog užsukite pas mus į biurą. Atsakymą į elektroninę užklausą pateiksime per 1-2 darbo dienas, o paskambinus ar užsukus – atsakysime iš karto.
Mūsų specialistų patirtis ir profesinės žinios padės įgyvendinti Jūsų norus. Mes atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus ir pasiūlysime geriausius kelionių variantus, kurie atitiks Jūsų skonį ir biudžetą.
Jūsų specialistas atidžiai paruoš Jūsų kelionės programą, kurią gausite el. paštu, atsakys į visus klausimus ir pasiūlys korekcijas, kad kelionė visiškai atitiktų Jūsų norus.
Išsirinkus kelionę Jums liks tik pasirašyti sutartį ir sumokėti avansą arba visą sumą priklausomai nuo užsakymo sąlygų. Užsisakyti kelionę galite tiek internetu, tiek atvykus į mūsų agentūrą.
Jeigu turite klausimų ar pageidavimų prieš kelionę, kelionės metu ar po kelionės - nedvejodami kreipkitės į savo kelionių specialistą ir mes operatyviai pateiksime visus atsakymus.
Įsigydami kelionę pasitikslinkite, ar vykstant į šalį nereikalinga viza. Jei viza reikalinga, aptarkite su vadybininku šiuos dalykus: kokie dokumentai reikalingi vizai gauti, kaip ir kada jie bus paimti ir atiduoti vizai daryti, kiek viza kainuos. Dėmesio: ne Lietuvos piliečiams vizų neforminame, todėl ne Lietuvos piliečiams galime tik patarti, kur ieškoti tikslesnės informacijos apie reikalingas vizas.
Pasirašydami sutartį atidžiai patikrinkite, ar joje įrašyta teisinga kelionės data. Iki kelionės pradžios likus 1 darbo dienai, paskambinkite į agentūrą žemiau nurodytais telefonais ir pasitikslinkite dėl tikslios išvykimo vietos bei laiko. Sutarties pasirašymo metu nurodyti preliminarūs išvykimo laikai bei išvykimo vieta gali pasikeisti.
Į kelionę pasiimkite popierinį pasą, kuris galioja ne trumpiau kaip 6 mėnesius po kelionės pabaigos. Asmens tapatybės kortelę galima pasiimti tik tiksliai žinant, kad kelionėje popierinio paso neprireiks. Informaciją apie LR asmens tapatybės kortelės pripažinimą užsienio šalyse galite rasti www.urm.lt prie konsulinės informacijos patarimų keliaujantiesiems. Taipogi ją galite pasitikslinti agentūroje. Jei Jums buvo pateikti kiti kelionės dokumentai – lėktuvo bilietai, viešbučio ar ekskursijų dokumentai – juos taip pat privalote pasiimti į kelionę.
Jeigu nesate tikri, kas įskaičiuota į Jūsų kelionės kainą – pasitikslinkite tai agentūroje. Jeigu užsisakėte maitinimo tipą „viskas įskaičiuota“, atvykę į viešbutį būtinai pasitikslinkite, kas Jums priklauso nemokamai, o už ką turėsite papildomai mokėti.
Standartinėmis sąlygomis užsakant autobusinę kelionę arba poilsinę kelionę užsakomaisiais reisais reikia mokėti 20% kainos, o likusią sumą likus ne mažiau kaip 21 d. iki kelionės pradžios. Perkant keliones vykstant akcijoms, perkant egzotines keliones, slidinėjimo keliones, keliones grupėms ar švenčių metu gali tekti atsiskaityti anksčiau. Atsiskaitymo sąlygų teiraukitės agentūroje.
Jeigu tarp šių dažniausiai užduodamų klausimų neradote reikiamų atsakymų patikrinkite Kelionės atmintinę.
Transportas
• Į keliones vykstama autobusais, kuriuose įrengti garso ir vaizdo grotuvai, karšto vandens aparatas, vėdinimo sistema.
• Sėdimų vietų skaičius nuo 24 iki 72. Atskirais atvejais į kelionę vykstama 16 – 19 vietų mikroautobusais, kuriuose įrengti garso ir vaizdo grotuvai, vėdinimo sistema.
• Pageidaujamą vietą autobuse galima nurodyti užsisakant kelionę savo kelionių agentūroje. Dėl objektyvių iš anksto neįmanomų numatyti aplinkybių, sėdima vieta gali keistis.
Kelionių programos
• Prie kiekvienos kelionės dienos parašyti kilometražai tik apytiksliai nurodo tą dieną nuvažiuojamus atstumus, bet nenurodo tikslios nakvynės vietos,
• Prie kiekvienos programos mokami objektai ir papildomai apmokamos ekskursijos pažymėtos (*) arba (**). Pastabose nurodyta bendra mokamų objektų bilietų kaina, kuri skaičiuota katalogo išleidimo metu. Ekskursinių objektų lankymo tvarka ir mokamų objektų bilietų kainos gali keistis.
• Kelionės vadovas ekskursijų muziejuose ir bažnyčiose neveda.
Kelionės dokumentai
• Vykstantys į kelionę privalo turėti pasą ar asmens tapatybės kortelę (galioja ne visose šalyse).
• Kelionės sutartis, pasas, asmens tapatybės kortelė ir sveikatos draudimas turi būti saugomi visos kelionės metu.
• Daugelio šalių reikalavimu paso galiojimo terminas neturi baigtis anksčiau kaip 3 mėnesiai po kelionės pabaigos.
• Vykstantys į Sankt Peterburgą, Ukrainą, Kroatiją (su išvyka į Dubrovniką) ir egzotines keliones, privalo turėti pasą.
• ES piliečiams, vykstantiems į Topturo kataloge aprašytas keliones, galioja bevizis rėžimas (išskyrus kelionę į Sankt Peterburgą ir Egzotines keliones).
Viešbučiai
• Kelionių metu turistai apgyvendinami vienviečiuose, dviviečiuose, triviečiuose kambariuose ir apartamentuose.
• Jei turistas vyksta vienas ir neužsisako vienviečio kambario, jis apgyvendinamas dviviečiame arba triviečiame kambaryje su kitais turistais.
• Kiekvienoje šalyje viešbučio kategorijai keliami reikalavimai skiriasi, todėl skirtingų šalių viešbučių negalima vertinti pagal vienodus kriterijus.
• Vykstantys į keliones į Kroatiją su poilsiu prie Adrijos jūros, Kroatijoje apgyvendinami apartamentuose (kaip nurodyta prie kelionės pastabų). Apartamentai: 2 dviviečiai, triviečiai kambariai su bendru dušu ir tualetu bei virtuvėle.
• Vykstantys į keliones į Rusiją turistai apgyvendinami dviviečiuose, triviečiuose kambariuose su patogumais bloke (dušas ir tualetas - 2 kambariams).
Maitinimas
Kelionės metu gaunamas maitinimas nurodytas prie kiekvienos kelionės.
• Viešbučiuose Vokietijoje, Prancūzijoje, Belgijoje, Olandijoje patiekiami „kontinentiniai pusryčiai”. Tai yra: bandelės, sviestas, džemas, kava ir arbata.
• Viešbučiuose Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Austrijoje, pateikiami “pagerinti kontinentiniai pusryčiai”: bandelės, sviestas, džemas, sūris, dešra ar kumpis, kava ir arbata.
• Vakarienes Italijoje dažniausiai sudaro du patiekalai ir desertas arba vaisiai. Gėrimai į vakarienės kainą neįskaičiuoti.
• Vakarienių tipas Ispanijoje dažniausiai “švediškas stalas”. Gėrimai į vakarienės kainą neįskaičiuoti.
• Vykstantys į Pietų Kroatiją gali iš anksto užsisakyti maitinimą: pusryčius arba pusryčius ir vakarienes poilsio prie jūros metu.
• Esant ankstyvam išvykimui arba vėlyvam atvykimui į viešbutį, gali būti patiekiami pusryčių paketai arba šaltos vakarienės.
Lėktuvai
• Registracija prasideda dvi valandos prieš skrydį ir baigiasi likus 30 minučių iki skrydžio. Tikslus registracijos pradžios ir pabaigos laikas nurodomas elektroniniame biliete. Skrydžio metu draudžiama rūkyti.
• Nemokamo bagažo svoris nurodomas elektroniniame biliete.
• Prašome atkreipti dėmesį į rankiniame bagaže draudžiamų turėti daiktų sąrašą, informaciją apie kurį galite rasti oro uoste ir internetiniame puslapyje http://www.cust.lt/
• Priduodamus į registruotą bagažą lengvai dūžtančius ir sulaužomus daiktus patartina saugiai supakuoti.
Išvykimo laikas
• Kelionės sutartyje nurodomas pirminis išvykimo laikas ir vieta. Dėl tikslaus išvykimo laiko ir vietos prašome teirautis Jūsų kelionių agentūroje prieš 1 dieną iki išvykimo. Taip pat informacija skelbiama www.topturas.lt.
• Registracija į lėktuvą prasideda prieš 2 valandas ir baigiasi likus 30 min. iki skrydžio (tiksli informacija skelbiama elektroniniame biliete).
• Vykstantiems į kelionę autobusu rekomenduojama atvykti į išvykimo vietą prieš 20 min.
Nenumatyti atvejai
Dažniausiai pasitaikančios nepageidaujamos situacijos kelionės metu:
• Kelionės dokumento praradimas arba sugadinimas.
• Dingęs bagažas.
• Pasiklydimas.
Patarimai:
• Į kelionę vežtis kelionės dokumento kopiją, informuoti apie įvykį grupės vadovą, kreiptis į policiją ir LR atstovybę toje šalyje.
• Pasiimti į rankinį bagažą būtiniausius daiktus. Skrydžio metu dingus bagažui, informuoti grupės vadovą ir kreiptis į aviakompanijos atstovybę.
• Prieš išvykstant į kelionę, informuoti artimiausius asmenis apie kelionę ir kokioje agentūroje įsigytas kelialapis. •
• Gerai įsidėmėti susitikimo ar išvykimo vietą. Turėti su savimi grupės vadovo ir „Topturo“ budinčio telefono numerius.
Pasiklydus:
• kreiptis į policiją, įsidėmėjus buvimo vietą stengtis susisiekti su grupės vadovu..
Turistui laiku neatvykus į paskirtą išvykimo vietą kelionės vadovas:
• stengiasi susisiekti su neatvykusiu turistu.
• pagal galimybę laukia turisto tam tikrą laiką, atsižvelgdamas į kelionės maršrutą, keleivių tarptautinio pervežimo taisykles, vairuotojų darbo grafiką.
• apie pasiklydusį asmenį informuoja policiją ir Lietuvos Respublikos ambasadą.
Naudinga informacija:
Skiepai: http://www.saugikelione.lt/
Valiutų kursai: http://www.lb.lt/
Valstybės sienų tvarka ir reikalavimai: http://www.pasienis.lt/; http://www.cust.lt/lt/index
Vizos ir kita informacija: http://www.urm.lt/
Oru prognozės: http://www.gismeteo.ru/city/catalog/regions/
Draudimas ir draudiminiai įvykiai: http://www.bta.lt/
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę. Pastraipa apie kelionę.
* Pasirinkite keliese norėsite keliauti
* Pasirinkite periodą, kuriuo labiausiai norėtumėte keliauti
* Pasirinkite keliavimo kryptį
* Prašome pasirinkti kaip dažnai norėtumėte gauti pasiūlymus
Įsiminta
Naudojame slapukus, kad galėtume suasmeninti turinį bei skelbimus, teikti visuomeninės medijos funkcijas ir analizuoti srautą. Be to, svetainės naudojimo informaciją bendriname su visuomeninės medijos, reklamavimo ir analizės partneriais, kurie gali ją pridėti prie kitos jūsų pateiktos arba naudojant paslaugas surinktos informacijos. Jei norite sužinoti daugiau, spauskite čia.